Friday, March 6, 2009

kahwin....

Minggu (7 Mac 2009/Sabtu) ni kawan aku akan mengadakan majlis perkahwinan.

Kawan aku bernama Ahmad Kamal Hilmi.

Majlis akan diadakan di Marang, Terengganu.

Malang bagiku tidak dapat menghadiri majlis tersebut kerna aku dipertanggungjawabkan untuk menjaga kelas yang akan dijalankan pada hari yang sama.

Mereka yang pergi Nurul Aznil & Shah akan meluangkan masa di Pulau Kapas.

Wah! sungguh menyeronokan. Bercuti di sebuah pulau yang cantik dan menenangkan jiwa.

Tapi....

It's OK!

Aku boleh pegi majlis kenduri rumah kawan aku yang lain.

Sapa nama?

Ahmad Fazli Bin Pardon.

Dimana?

Kat Melaka.

Nasib baik dekat jek ngan kampung aku kat Muar.

Bolehlah makan nasi minyak jugak minggu ni.




----------------------------------------------
*akan datang cerita kawen lagi....

No comments:

Post a Comment